Kasten Couture

zondag 20 juni 2010

Knoppen

Ik ben al een tijd op zoek naar leuk en aparte knopjes voor kastjes en meubeltjes en wat ik tegenkom vind ik nogal doorsnee; veelal brocante bloemen porseleinen knoppen of typische (lelijke) "bouwmarkt" knoppen.
Nu kwam ik de knoppen van Madam Stoltz tegen en heb er meteen een aantal besteld.
Een kastje met een lade heeft nu het knopje "Coco" en ik vind het erg goed gelukt! Foto kastje volgt binnenkort.



Knopje "Uil"


                                           Knopje "Coco"

3 opmerkingen:

  1. Hihi...
    Leuke dingen maak je, zeg! Ik zal je meteen gaan volgen, altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. these are fantastic! love them!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Had precies het zelfde, die bouwmarktknoppen zijn niet om aan te gluren.

    Ik ben bij een leuke webshop geslaagd voor echt een leuk prijsje en mega veel keus in soorten en maten...check www.zoalsvroeger.nl maar eens

    Groetjes, Soes

    BeantwoordenVerwijderen