Kasten Couture

maandag 22 november 2010

Tafel "Eat Pray Love" (Verkocht)

Voor Stijlmagazine editie November heb ik een tafel opgeknapt. De tafel zat onder een kleverige pasta en had veel beschadigingen aan het blad. De tafel is schoongemaakt en de ergste gaten geplamuurd. Het blad is geschilderd met grijze krijtverf en de poten in een babyblauwe zijdeglans. Ik liet me voor de tekst op de tafel inspireren door de film "Eat Pray Love".
Tafel voor de make over:
Te koop via onderstaande link:
http://link.marktplaats.nl/398581134

De editorial in Stijlmagazine!

1 opmerking:

  1. Mooi! En ook mijn kleuren, maar helaas is 'ie te klein voor in mijn keuken. Had zomaar gekund! Mocht je tegen een (op te knappen) tafel aanlopen van 90x240/260, geef dan even een seintje.

    BeantwoordenVerwijderen