Kasten Couture

zondag 23 oktober 2011

Doorgeschuurde kast/commode (Verkocht)

Deze kast was crèmekleurig geverfd en toen ik begon te schuren, leek het net een toverbal! De kleuren, groen, geel en blauw kwamen onder de laag vandaan. De frontjes van de deurtjes heb ik nog wel lichtblauw geschilderd en daarna geschuurd. En andere knoppen erop en die ook weer geschilderd en geschuurd zijn. De gaten van het oude beslag heb ik laten zitten, want vind dat wel een extra leuk accent. Ik vind het een superstoer kastje geworden!

Uiteraard te koop via Marktplaats, zie rechterkolom op mijn blog!


5 opmerkingen:

  1. Grappig wat je dan 'kado' krijgt van zo'n oud kastje! Hij is leuk geworden, de tafel van gisteren trouwens ook. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kastje hoor! prachtig met al die kleuren. Dat is elke keer weer een verassing wat er onder die eerste laaqg zit...
    Fijne week, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kastje! En die tafel hieronder vind ik ook supergaaf. Je maakt mooie dingen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden! Als je nog eens zoiets hebt dan ben ik wel geïnteresseerd. Ben nog op zoek naar zo'n kast voor het nieuwe huis!

    x Marloes

    BeantwoordenVerwijderen