Kasten Couture

dinsdag 28 augustus 2012

Woonbeurs 2012 Meet the Blogger IRL

Dit jaar wordt de woonbeurs gehouden van dinsdag 25 t/m zondag 30 september en wederom in de Rai.
En je kunt mij en talloze andere (bekende) bloggers live ontmoeten op de beurs! Donderdag 27 september ben ik de hele dag aanwezig.
We gaan zitten in kleine huiskamertjes ingericht door Studio IJM in Designcity.

In de designhal, in een speciale 'Berlijn-achtige' hoek die Design City heet, komen 4 of 5 kleine huiskamertjes naast elkaar. In Design City vind je ook de Bakkerswinkel, Usuals en Fabriek.nl. Een inspirerende, leuke plek!

Je kunt zien wat ons bezighoudt, vragen stellen of gewoon gezellig komen kletsen.

Kaarten voor de Woonbeurs 2012 zijn te bestellen via deze link: https://form.n200.com/?s=1l23calp400tr&ac=NTWO000154WAU

Op verschillende dagen zullen verschillende bloggers de huiskamertjes komen bemannen, zoals van o.a. de volgende blogs: Beeldsteil, Tantekee, Philomeen Kaan, Interiator, Accessoirize your home, Vosges Paris, Moodkids, Villadesta, April and May, Lillelykke, Style-files, HomemadeHappiness, Mikodesign, Petite passport, Bloesem Blog, Nina in vorm, Enigheid, Planet Fur, Sowieso, Vlinspiratie, Pauletpaula, Yvestown, Zilverblauw

2 opmerkingen:

  1. Dit is persoonlijk een werkelijk uitstekend lezen, moet toegeven dat je een van de beste bloggers die ik ooit zag. We echt struikelde over dit op yahoo, en ik ben blij plachten te doen. Ik zal zeker weer terug te komen.http://www.inuwtuin.nl/tuinkasten

    BeantwoordenVerwijderen