Kasten Couture

dinsdag 10 februari 2015

Annie Sloan Chalk Paint Valentijns actie!

Vanwege Valentijnsdag weer een mooie winactie!

1 liter Chalk Paint (kleur naar keuze)
500 ml Clear Wax 
40 mm kwast
t.w.v. 50,85

Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is deze pagina te liken en dit bericht te delen onder je eigen vrienden/familie/kennissen. Vergeet niet @Goedinstijl in je bericht te vermelden (met de "@" ervoor).

Let op: als je Goed in Stijl vergeet te taggen, dan kunnen wij niet zien dat je het gedeeld hebt als je je pagina hebt afgeschermd vanwege privacy

25 februari is de verloting

De prijs dient opgehaald te worden in de winkel in Wormerveer. ( kijk voor het adres op www.goedinstijl.nl)


1 opmerking:

  1. Hoi!!
    Dat is even leuk dat ik op jou site terecht kom! Via google omdat ik naar annie sloan producten op zoek ben.. ik ben erg geïnteresseerd op alles wat met het restylen van meubels te maken heeft en ben sinds kort voor mezelf bezig met Annie Sloan verf helemaal top!
    Ik las jou give away Facebook actie en dus heb ik gelijk je link gelikte..
    Nu ben ik op zoek om je blog te kunnen volgen.. maar ik zie geen volg knop??

    Jammer want ik zou wel op de hoogte gehouden willen worden van jou blog-posts!

    Groetjes, Priscilla

    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen